تبلیغات
وبلاگ اسدالله علی زاده -آندرویدی وآموزشی - كاهش وزن وبلاگ اسدالله علی زاده -آندرویدی وآموزشی - كاهش وزن

وبلاگ اسدالله علی زاده -آندرویدی وآموزشی

برترین ها برای شما

كاهش وزن


http://www.beytoote.com/images/stories/health/he2138.jpg


پژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه ایالتی آریزونا و دانشگاه اراسموس روتردام د یافتند  که تماشای خودمان در آینه هنگام غذا خوردن  می تواند کمک کند تا کمتر غذا بخوریم.

محققان در یک آزمایش   یک آینه را در مقابل شرکت کنندگان قرار دادند  و دریافتند که کسانی که در مقابل آینه غذا می خوردند  مواد غذایی کمتری مصرف میکنند  . محققان بر این باورند که دلیل این است که از دیدن خود در آینه  ما بیشتر از بدنخود آگاه می شویم  و کمتر غذا می خوریم و در نتیجه لاغرتر می شویم.

برای خرید مواد غذایی پول نقد ببرید

با توجه به مطالعه توسط محققان دانشگاه کرنل و بینگهامتون دانشگاه ، کارت اعتباری شما می تواند شما را چاق کند وقتی با کارت های اعتباری به خرید می روید هر چیزی را که می بینید را می خرید اما اگر پولتان نقد باشد طبیعتا کمتر خرج می کنید و در نتیجه مواد غذایی و خوراکی کمتری هم می خرید.

از وانیل استفاده کنید

برای اینکه اندامی متناسب داشته باشد باید شکر و مواد قندی را از وعده های غذایی خود حذف کنید برای این کار کافیست از کرم های وانیلی دست های خود را معطر کنید تا به مواد غذایی شیرین و مواد قندی اشتها نداشته باشید.

یک مطالعه در بیمارستان سنت جورج، جنوب لندن ، نشان داد که قرار دادن تکه – وانیل  در پشت دست شرکت کنندگان به طور قابل توجهی اشتهای ان هخا  را برای غذاهای شیرین و نوشیدنی کاهش داد.

با لباس خواب یا راحتی غذا نخورید

غذا خوردن در لباس خواب  شما را چاق را  می کند.  پوشیدن لباس های گشاد مانند شلوارهای گشاد و لباس خواب  شما را به خوردن میان وعده بیشترتشویق می کند. دلیلش این است که لباس های گشاد به شما این توهم  را می دهد که شما لاغرید و بدون استرس حجم غذای زیادی را می خوریدو این باعث چاقی در شما می شود.


http://genlaghari.ir/wp-content/uploads/2015/03/20140803120322018.jpg

جمعه 16 تیر 1396 10:45 ب.ظ
It's a shame you don't have a donate button! I'd certainly donate to this brilliant blog!
I guess for now i'll settle for bookmarking
and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to new updates and will share this website with my Facebook group.
Talk soon!
دوشنبه 5 تیر 1396 02:06 ق.ظ
These are genuinely fantastic ideas in on the topic of blogging.
You have touched some pleasant things here.
Any way keep up wrinting.
چهارشنبه 3 خرداد 1396 10:27 ق.ظ
Your means of telling all in this article is in fact pleasant, every one be capable of
easily understand it, Thanks a lot.
پنجشنبه 30 دی 1395 10:27 ق.ظ
خیلی هم عالی! تشکر بابت مطلب خوبت

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
comment fab icon
comment fab icon
درباره وبلاگ

آرشیو

آخرین پستها

پیوندها

پیوندهای روزانه

نویسندگان

آمار وبلاگ


http://www.beytoote.com/images/stories/health/he2138.jpg


پژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه ایالتی آریزونا و دانشگاه اراسموس روتردام د یافتند  که تماشای خودمان در آینه هنگام غذا خوردن  می تواند کمک کند تا کمتر غذا بخوریم.

محققان در یک آزمایش   یک آینه را در مقابل شرکت کنندگان قرار دادند  و دریافتند که کسانی که در مقابل آینه غذا می خوردند  مواد غذایی کمتری مصرف میکنند  . محققان بر این باورند که دلیل این است که از دیدن خود در آینه  ما بیشتر از بدنخود آگاه می شویم  و کمتر غذا می خوریم و در نتیجه لاغرتر می شویم.

برای خرید مواد غذایی پول نقد ببرید

با توجه به مطالعه توسط محققان دانشگاه کرنل و بینگهامتون دانشگاه ، کارت اعتباری شما می تواند شما را چاق کند وقتی با کارت های اعتباری به خرید می روید هر چیزی را که می بینید را می خرید اما اگر پولتان نقد باشد طبیعتا کمتر خرج می کنید و در نتیجه مواد غذایی و خوراکی کمتری هم می خرید.

از وانیل استفاده کنید

برای اینکه اندامی متناسب داشته باشد باید شکر و مواد قندی را از وعده های غذایی خود حذف کنید برای این کار کافیست از کرم های وانیلی دست های خود را معطر کنید تا به مواد غذایی شیرین و مواد قندی اشتها نداشته باشید.

یک مطالعه در بیمارستان سنت جورج، جنوب لندن ، نشان داد که قرار دادن تکه – وانیل  در پشت دست شرکت کنندگان به طور قابل توجهی اشتهای ان هخا  را برای غذاهای شیرین و نوشیدنی کاهش داد.

با لباس خواب یا راحتی غذا نخورید

غذا خوردن در لباس خواب  شما را چاق را  می کند.  پوشیدن لباس های گشاد مانند شلوارهای گشاد و لباس خواب  شما را به خوردن میان وعده بیشترتشویق می کند. دلیلش این است که لباس های گشاد به شما این توهم  را می دهد که شما لاغرید و بدون استرس حجم غذای زیادی را می خوریدو این باعث چاقی در شما می شود.


http://genlaghari.ir/wp-content/uploads/2015/03/20140803120322018.jpg



نوشته شده توسط :اسدالله علی زاده
چهارشنبه 12 خرداد 1395-11:29 ق.ظ
نظرات() 

misty6davenport70.exteen.com
جمعه 16 تیر 1396 10:45 ب.ظ
It's a shame you don't have a donate button! I'd certainly donate to this brilliant blog!
I guess for now i'll settle for bookmarking
and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to new updates and will share this website with my Facebook group.
Talk soon!
پاسخ :
Unknown
دوشنبه 5 تیر 1396 02:06 ق.ظ
These are genuinely fantastic ideas in on the topic of blogging.
You have touched some pleasant things here.
Any way keep up wrinting.
پاسخ :
gorgeousemissar62.hazblog.com
چهارشنبه 3 خرداد 1396 10:27 ق.ظ
Your means of telling all in this article is in fact pleasant, every one be capable of
easily understand it, Thanks a lot.
پاسخ :
لینک بیلدینگ
پنجشنبه 30 دی 1395 10:27 ق.ظ
خیلی هم عالی! تشکر بابت مطلب خوبت

پاسخ :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر